rozkład pociągów Piaseczno Warszawa
I am not you casanova :D

Temat: O Kolejach Mazowieckich - KM
tjaa, bo zaczął stawać wszędzie od Radomia do Warki, przydałby się jeszcze postój w Zalesiu W zeszłym rozkładzie też stawał od Radomia do Warki na każdym przystanku, później w Piasecznie i od Warszawy Okęcie na każdym (M-21042). Teraz jest tak samo, tylko doszło dodatkowe przepuszczanie pociągu przed Warką...
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=3279



Temat: Modernizacja trasy nr 8 (Warszawa-Radom-Kielce)
W poniedziałek 23 lipca br. rozpocznie się remont linii kolejowej na odcinku Warszawa Zachodnia- Warszawa Okęcie. Część pociągów PKP Przewozy Regionalne na tej trasie będzie kursować według zmodyfikowanego rozkładu jazdy. Zmiany będą obowiązywać do 8 grudnia 2007r. Poniżej szczegóły zmian 1. Drogą okrężną, z pominięciem stacji Warka, Piaseczno kursuje pociąg „Nosal” relacji Zakopane – Warszawa (tylko w kierunku do Warszawy). 2. Pociąg „Żeromski” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków / Zakopane kursuje wg zmienionego rozkładu jazdy: Warszawa Centralna odjazd 7.33 (zamiast 6.45), Kielce przyjazd 11.11 (zamiast 10.05), Kraków Gł. przyjazd 13.04 (zamiast 12.03), Zakopane przyjazd 17.30 (zamiast 16.06). 3. Pociąg „Warmia” relacji Olsztyn – Kraków odjeżdża z Warszawy Wschodniej o 10.03 (zamiast 10.08), z Warszawy Centralnej 10.15 (zamiast 10.30). 4. Pociąg „Warmia” relacji Kraków – Olsztyn odjeżdża z Warszawy Centralnej o 18.33 (zamiast 18.10) i przyjeżdża do Olsztyna o 22.13 (zamiast 21.46). 5. Pociąg „Hutnik” relacji Gliwice – Olsztyn odjeżdża z Warszawy Centralnej o 11.25 (zamiast 11.11) i przyjeżdża do Olsztyna o 15.23 (zamiast 14.54). W miarę postępu prac remontowych, rozkład jazdy pociągów może być modyfikowany. Za wszelkie trudności w podróży, spowodowane modernizacją linii, uprzejmie przepraszamy.
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=4160


Temat: : Połaczenia po 14.12.br Radom-Warszawa-Radom
zaczyna się dziać Od 14 grudnia, wraz z nowym rozkładem jazdy pociągów, Spółka „Koleje Mazowieckie – KM” uruchamia nowy przyspieszony pociąg relacji Radom –Warszawa Wschodnia. Pociąg ten zastąpi zlikwidowany pociąg pospieszny Staszic. Z tej okazji spółka ogłasza konkurs na nazwę dla pociągu. Propozycje prosimy przesłać na adres: konkurs@mazowieckie.com.pl, do dnia 30 listopada 2008 r. Na zwycięzcę czeka nagroda niespodzianka. Nowy pociąg uruchomiony zostanie z inicjatywy członka zarządu województwa mazowieckiego Piotra Szprendałowicza: - Jestem przekonany, że ten nowoczesny pociąg, zestawiony z wagonów piętrowych, zapewni pasażerom, dojeżdżającym do pracy i szkoły w stolicy nowy komfort podróży - powiedział Szprendałowicz. Pociąg wyruszy z Radomia o godz. 5.45 i będzie zatrzymywać się na następujących stacjach: Warka; Piaseczno; Warszawa Okęcie; Warszawa Służewiec; Warszawa Rakowiec; Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna i zakończy bieg na stacji Warszawa Wschodnia o godz. 7.57. W drodze powrotnej pociąg wyjedzie ze stacji Warszawa Wschodnia o godz. 16.28 i przyjedzie do stacji Skarżysko Kamienna o godz. 19.36. Na odcinku Warszawa Wschodnia – Radom pociąg będzie przyspieszony, natomiast z Radomia do Skarżyska Kamiennej osobowy. Cena biletu obowiązywać będzie wg taryfy na pociągi osobowe. Pociąg będzie kursować codziennie.
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=5519


Temat: Połączenie kolejowe Brodnica-Działdowo [Ankieta]
Można dojechać, zarówno przez Iławę, jak i bezpośrednio (pociąg D 19100). Z powrotem również bezpośrednio (pociąg D 19101). Była chwila, kiedy nic nie kursowało, ale to kilka miesięcy jakieś, zdaje się, półtora roku temu. Od co najmniej roku jeździ ten skład. Z rozkładu na stronie PKP wynika, że można nim do Krakowa bezpośrednio dojechać (07:09 - 16:22): Grudziądz 06:17 D 19100 Jabłonowo Pomorskie 06:47 06:48 Brodnica 07:08 07:09 Lidzbark Miasto 07:40 07:41 Działdowo 08:03 08:19 D 53100 Mława 08:31 08:32 Ciechanów 08:51 08:52 Nasielsk 09:15 09:16 Legionowo 10:05 10:06 Warszawa Wschodnia 10:40 10:44 Warszawa Centralna 10:52 10:57 Warszawa Zachodnia 11:01 11:02 D 53101 Warszawa Służewiec 11:11 11:11 Piaseczno 11:26 11:26 Warka 12:01 12:02 Radom 12:47 12:48 Skarżysko Kamienna 13:34 13:36 Suchedniów 13:45 13:45 Kielce...
Źródło: forum.ebrodnica.pl/viewtopic.php?t=392


Temat: Tak dalej być nie musi - REWOLTA WOBEC PKP na ŚLĄSKU!!!
Warszawą. Jeśli przyznajesz że są patologie to znaczy, że należy z nimi walczyć i to zmieniać. W końcu kolej i pracownicy PKP PR są dla pasażerów, a nie na odwrót. Częstochowa-Wrocław ... w szczytach przewozowych i takie braki jak u nas. Oczywiście nie chodzi mi o linie koło Suwałk czy Rozwadowa. Piaseczno? Może i jest trochę bardziej upośledzone niż inne linie KM ale między 5.00 a 10.18 jest 11 par pociągów osobowych co jest liczbą bardzo dużą zważywszy, że tam jest modernizowany odcinek od Okęcia do Zachodniej i budowana odnoga do portu lotniczego i pewnie z tego powodu nie ma taktu i jest trochę chaos w odjazdach w tym rozkładzie. Chociaż pamiętam, że było lepiej jak się przesiadałem z pociągu Kudowa-Lublin w Radomiu na Warszawę Dawno to było... Takich głupot jak wykazane przez nas przerwy sięgające nawet 7 godzin w braku pociągów nie mają miejsca w innych regionach. Ba, są niczym nie uzasadnione i powodują nipotrzebne...
Źródło: rowkolej.fora.pl/a/a,568.html


Temat: Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
pociągi TLK i pospieszne. Nie tylko z Legionowa, ale też z Otwocka (linia lubelska) czy Piaseczna i Zalesia Górnego (linia radomska). Pozwoliłoby to rozładować tłok w podmiejskich składach Kolei Mazowieckich, które przeżywają oblężenie po rozszerzeniu zasięgu wspólnego biletu. Na razie udało się skoordynować ich rozkłady między Pruszkowem a Sulejówkiem-Miłosną. Od 1 marca kursują na przemian z Szybką Koleją Miejską. Na tej trasie...
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=103


Temat: Transport Aglomeracyjny
strefa biletowa obejmuje już 28 podwarszawskich gmin, po których kursuje 51 dziennych i nocnych autobusowych linii podmiejskich. Wczorajsza zapowiedź ZTM oznacza małą rewolucję. Urzędnicy porozumieli się z władzami sąsiadującej z Piasecznem ... biletu, ludzie zabiorą się linią podmiejską (np. 707 lub 709) w stronę Warszawy. Sukces polega na tym, że żółte kasowniki ZTM po raz pierwszy zostaną zamontowane w taborze prywatnej firmy. Przewoźnicy, których autobusy dojeżdżają teraz do Warszawy np. z Wołomina czy Otwocka, nie honorują warszawskich biletów. Wkrótce władze Lesznowoli ogłoszą przetarg, w którym wybiorą swojego przewoźnika. Ustalą też trasy i rozkłady jazdy. ... że w ślady Lesznowoli pójdą kolejne podwarszawskie gminy. Najbardziej zaawansowane rozmowy są z władzami Jabłonny (tu w planach jest linia z Chotomowa) i Piaseczna (linia z Józefosławia). Źródło
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=823


Temat: ZTM z Chotomowa (?)
autobusowych linii podmiejskich. Wczorajsza zapowiedź ZTM oznacza małą rewolucję. Urzędnicy porozumieli się z władzami sąsiadującej z Piasecznem Lesznowoli. W ostatnich latach do leżących w tej gminie miejscowości, np. Iwicznej czy Magdalenki, ... miejską z zakodowanym biletem 30- lub 90-dniowym. Mikrobusy będą podwozić do punktów przesiadkowych, skąd, nie kasując dodatkowego biletu, ludzie zabiorą się linią podmiejską (np. 707 lub 709) w stronę Warszawy. Sukces polega na tym, że żółte kasowniki ZTM po raz pierwszy zostaną zamontowane w taborze prywatnej firmy. Przewoźnicy, których autobusy dojeżdżają teraz do Warszawy np. z Wołomina czy Otwocka, nie honorują warszawskich biletów. Wkrótce władze Lesznowoli ogłoszą przetarg, w którym wybiorą swojego przewoźnika. Ustalą też trasy i rozkłady jazdy. Kosztami będą się podzielić z ZTM. Według jego rzecznika Igora Krajnowa to samorząd zdecyduje ... Jabłonny (tu w planach jest linia z Chotomowa) i Piaseczna (linia z Józefosławia). Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna http://miasta.gazeta.pl/w...rzewoznika.html
Źródło: chotomow.nazwa.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1565


Temat: NAJLEPSZE podsumowanie Pana wieloletnich działań....
..i Pana Struzika, oczywiście w iluż to rządach było PSL? nie ważne! zawsze pote efekty wyglądają mniej więcej tak (tak, tak - znowu ta ZŁA gazeta wyborcza): Nowy rozkład, większy tłok Krzysztof Śmietana2007-12-11, ostatnia aktualizacja 2007-12-11 21:23 Nie da się wcisnąć do pociągów! - alarmują po zmianie rozkładu jazdy pasażerowie z niemal wszystkich linii podmiejskich. Tłok jest teraz jeszcze większy, bo w godzinach szczytu jeżdżą krótkie składy fot. Adam Kozak / AG Piaseczno, stacja PKP - godz. 7/38, przyjechał pociąg do WarszawyDo "Gazety" przychodzi od początku tygodnia list za listem. Najwięcej skarg dociera od podróżnych z Piaseczna i Grodziska Mazowieckiego - na tych liniach jeździ się w najgorszych warunkach. Mimo nowego rozkładu jazdy, który obowiązuje od niedzieli i z założenia miał być lepszy od poprzedniego, w wielu pociągach panuje ścisk nie do zniesienia. Wczoraj przekonaliśmy się o tym na własnej skórze. O godz. 7.40 na stację w Piasecznie wtoczył się żółto-niebieski skład z Radomia, na który czekało około 150 osób. Wśród nich wielu uczniów. - Znowu będziemy jechać jak bydło - komentowali niektórzy. Pasażerowie ledwo zmieścili się w środku. My poczekaliśmy na kolejny pociąg, który przyjechał ... raz na kilka dni kolejarze robią ludziom niespodziankę i wysyłają na trasę krótki pociąg, w którym wielu pasażerom nie udaje się zmieścić. - Myślałem, że to się zmieni, gdy w życie wejdzie nowy rozkład - denerwuje się. W jeszcze gorszej sytuacji od mieszkańców Piaseczna są ci, którzy wsiadają na poprzedniej stacji - w Zalesiu Górnym. Tu zatrzymuje się mniej pociągów, bo niektóre są przyspieszone. - Myślałem, że już nie może być gorzej, a jednak pomyliłem się. Pomiędzy godz. 7.30 a 10.17 mamy tylko jeden pociąg do Warszawy. To woła o pomstę do nieba i jest po prostu czystą bezmyślnością! - krytykuje Paweł Jordan z Zalesia. Dotychczas między godz. 6 i 9 zatrzymywało się tam pięć pociągów. Teraz miały stawać cztery, ale jeden od razu został zawieszony. - Dlaczego Koleje Mazowieckie likwidują pociągi na tej linii, skoro i tak do tej pory ledwo można było do nich wsiąść? - pyta Karolina Krzywicka-Szpor, która w poniedziałek czekała na stacji kilkadziesiąt minut, bo zawieszony pociąg wciąż figurował w nowym rozkładzie. Suchej nitki na kolejarzach nie zostawiają podróżni dojeżdżający z Grodziska Maz. czy z Pruszkowa. Tu także podstawiono krótkie składy w szczycie przewozowym. Pasażerowie skarżą się zwłaszcza na dwa pociągi, które docierają do stolicy przed godz. 7 i przed 8. Skutek możliwy do przewidzenia - ci, którym udało się wejść do ... pasażerów zmuszonych dojeżdżać do pracy w koszmarnych warunkach. Nikt nie uważa za stosowne wytłumaczyć się z tego, że pociągi są odwoływane z dnia na dzień. Ani z tego, że na trasę...
Źródło: piechocinskitransport.fora.pl/a/a,219.html


Temat: O Kolejach Mazowieckich - KM
Nowy rozkład, większy tłok Krzysztof Śmietana2007-12-11, ostatnia aktualizacja 2007-12-11 21:23 Nie da się wcisnąć do pociągów! - alarmują po zmianie rozkładu jazdy pasażerowie z niemal wszystkich linii podmiejskich. Tłok jest teraz jeszcze większy, bo w godzinach szczytu jeżdżą krótkie składy Do "Gazety" przychodzi od początku tygodnia list za listem. Najwięcej skarg dociera od podróżnych z Piaseczna i Grodziska Mazowieckiego - na tych liniach jeździ się w najgorszych warunkach. Mimo nowego rozkładu jazdy, który obowiązuje od niedzieli i z założenia miał być lepszy od poprzedniego, w wielu pociągach panuje ścisk nie do zniesienia. Wczoraj przekonaliśmy się o tym na własnej skórze. O godz. 7.40 na stację w Piasecznie wtoczył się żółto-niebieski skład z Radomia, na który czekało około 150 osób. Wśród nich wielu uczniów. - Znowu będziemy jechać jak bydło - komentowali niektórzy. Pasażerowie ledwo zmieścili się w środku. My poczekaliśmy na kolejny pociąg, który przyjechał niemal po godzinie. - O jakie szczęście! Jest podwójny skład. ... na trasę krótki pociąg, w którym wielu pasażerom nie udaje się zmieścić. - Myślałem, że to się zmieni, gdy w życie wejdzie nowy rozkład - denerwuje się. W jeszcze gorszej sytuacji od mieszkańców Piaseczna są ci, którzy wsiadają na poprzedniej stacji - w Zalesiu Górnym. Tu zatrzymuje się mniej pociągów, bo niektóre są przyspieszone. - Myślałem, że już nie może być gorzej, a jednak pomyliłem się. Pomiędzy godz. 7.30 a 10.17 mamy tylko jeden pociąg do Warszawy. To woła o pomstę do nieba i jest po prostu czystą bezmyślnością! - krytykuje Paweł Jordan z Zalesia. Dotychczas między godz. 6 i 9 zatrzymywało się tam pięć pociągów. Teraz miały stawać cztery, ale jeden od razu został zawieszony. - Dlaczego Koleje Mazowieckie likwidują pociągi na tej linii, skoro i tak do tej pory ledwo można było do nich wsiąść? - pyta Karolina Krzywicka-Szpor, która w poniedziałek czekała na stacji kilkadziesiąt minut, bo zawieszony pociąg wciąż figurował w nowym rozkładzie. Suchej nitki na kolejarzach nie zostawiają podróżni dojeżdżający z Grodziska Maz. czy z Pruszkowa. Tu także podstawiono krótkie składy w szczycie przewozowym. Pasażerowie skarżą się zwłaszcza na dwa pociągi, ... uważa za stosowne wytłumaczyć się z tego, że pociągi są odwoływane z dnia na dzień. Ani z tego, że na trasę wyjeżdżają skrócone, zdezelowane składy, w których ludzie mdleją w tłoku,...
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=3279


Temat: Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
nie zapominajmy, że dla pociągów pośpiesznych jest linia kolejowa Mińsk - Pilawa, która już przejeła większość pociągów (a do samej pilawy już jutro rusza pociąg przez piaseczno i gorę kalwarię; docelowo ma być ta linia przystosowana do 120 km/h ). dlatego powinny zostac obecne budynki dworcowe na linii Wawer - Otwock. mój układ linii (KM i SKM): założeniem było stworzenie cyklicznego rozkładu co 15 min w szczycie, co 30 poza ze zwiększeniem do 7-8 min na najbardziej obleganej (potencjalnej) sulejówek - pruszków pociągi kursują przez warszawę przelotowo, ewentualna nadwyżka jednego z kierunków pwoduje, że pociągi kończą bieg i zaczynają w warszawie wschodniej lub zachodniej. oznaczenia kolejowe: D - kursuje w szczycie C - kursuje w dni wolne linia średnicowa: kierunek zachodni X.00 Grodzisk (w D w szczycie) Pruszków (w C i poza szczytem) X.04 Okęcie X.07 Pruszków (w D w szczycie) X.12 (Tarczyn przez Piaseczno) X.15 Żyrardów X.19 Okęcie X.22 Łowicz X.27 Radom X.30 Grodzisk ... 15 min) jest sugerowaną jednak wydaje się ona zdecydowanie zbyt duża zwłaszcza, że będą jeździć pociągi z gdańskiego w miejsce ewentualnych luk należy wprowadac relacje skrócone do oprócz linii na średnicy: warszawa wileńska - wołomin (co 10 minw szczycie; co 20 poza) / tłuszcz (co 20 min; poza szczytem co 20 - 40 min) / małkinia (co 1 godz.) / ewentualnie niektore kursy przedlużone: ostrołęka / szepietowo warszawa główna / wola - w-wa kasprzaka - w-wa gdańska - legionowo (co 10 min w szczycie, co 20 poza bez połączenia do lotniska w modlinie; ... poza), a relacja za ciechanów powinna być realizowana przyśpieszonymi pociągami do iławy lub olsztyna KM (coś na wzor rozkłądu z 2005/2006 r.) oraz można się zastanowić nad stworzeniem relacji pruszków -...
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=208


Temat: [RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2010
Przynajmniej ludzie będą jechać w bardziej ludzkich warunkach na tej najbardziej dochodowej trasie Pociągiem do Łodzi częściej niż do Piaseczna Krzysztof Śmietana 2009-11-24, ostatnia aktualizacja 2009-11-24 09:14 Na kolejnej linii kolejowej szykuje się ostra walka o pasażerów między przewoźnikami. Tym razem do Łodzi, gdzie pociągi będą jeździć częściej niż do niektórych miast podwarszawskich. Bój o podróżnych rozgorzał między spółkami PKP Intercity i Przewozy Regionalne. Ta druga, uruchamiając pociągi typu InterRegio, chce podebrać tej pierwszej pasażerów na dłuższych trasach. Wraz z wejściem w życie 13 grudnia nowego rozkładu jazdy takich składów ma być więcej. Zwłaszcza na trasie Warszawa - Łódź. Przewozy Regionalne chcą tam zwiększyć liczbę pociągów InterRegio z trzech do ośmiu par. To oznacza, że w godzinach szczytu z Dworca Centralnego pociągi będą odjeżdżać ... podmiejskich, np. do Piaseczna, dokąd w tym czasie wyruszą tylko trzy pociągi. Spółka Przewozy Regionalne zaznacza jednak, że waha się, czy do Łodzi uruchomić osiem, czy sześć par pociągów. - To ... teraz panuje jednak pewne zamieszanie na tej trasie. Wielu pasażerów kupuje bilety na pociągi spółki Intercity i wchodzi do składu spółki Przewozy Regionalne, które ich nie honorują. Dopiero konduktor tłumaczy im, że mają nieodpowiedni bilet. Pewnym pocieszeniem jest to, że podróżny nie dostaje mandatu, tylko musi kupić w pociągu nowy bilet, a potem w kasie zwrócić stary. Zamieszanie potęgują same kasjerki, które często nie informują, że do Łodzi jeżdżą pociągi dwóch spółek. Mniej obeznanym w połączeniach zwykle sprzedają bilety na pociągi należące do PKP Intercity, bo do tego przewoźnika należą kasy na Centralnym. Spółka Przewozy Regionalne w połowie grudnia uruchomi jeszcze kilka dodatkowych połączeń typu InterRegio ze stolicy. Najprawdopodobniej będą dwie pary takich pociągów do Katowic, a liczba składów do Krakowa zwiększy się z trzech do czterech. Minusem tych pociągów jest gorszy standard. Obsługiwane są pociągami elektrycznymi podobnymi do tych, które jeżdżą na trasach podmiejskich. Jedynie na trasie z Warszawy do Łodzi można spotkać nowy pociąg elektryczny wyprodukowany przez bydgoską Pesę. http://warszawa.gazeta.pl..._Piaseczna.html
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=7029




© I am not you casanova :D design by e-nordstrom