Rozex krem
I am not you casanova :D

Temat: slowa pocieszenia.do dziewczyn
... kremow( ruboril, diroseal, rozex itp) ale bez rezultatu. Jesli znasz jakis sposoby na leczenie tej choroby to prosze o pomoc.
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=406



Temat: polecam rewelacyjna masc!!!!!!!!!
... jego niemiecki odpowiednik rozex ktory o ile wiem jest o tyle lepszy ze wnika glebiej w skore polecam rozex w postaci kremu bo zel strasznie wysusza skore mi najbardziej pomogla robiona...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=310


Temat: heh..4 lata u dermatologa i tona różnych kremów
... - poprawa gigantyczna w sensie reagowania na stres, gorace jedzenie, pogode - pozniej rozex - podtrzymalo, teraz masc metro (3%) i jakos idzie ale nie posuwa sie do nic a nic...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=772


Temat: heh..4 lata u dermatologa i tona różnych kremów
hmmm metro (metronidazol) :) jest sprzedawany w postaci kremu badz zelu (0,75% rozex oraz 1% polski) przy czym rozex jest lepszy (i drozszy) ze wzgledu na podloze - lepiej sie wchlania....
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=772


Temat: badania!!!!!
wynik jest zazwyczaj na drugi dzien. z tymi masciami to tak metronidazol i jego niemiecki odpoeiednik rozex sa na recepte natomiast mi pomogla najbardziej masc robiona w aptece wymieszany metronidazol cynk lekobaza ichtiol tez na recepte okolo 5 zlotych jesli zdjagnowuja ci grzyba bez recepty dostaniesz clotrimazolum i krem o nazwie nizoral ale lepiej udaj sie zz wynikami do lekarza czasem padanie...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=312


Temat: do MR
Hej!Nie wiem czy mnie kojarzysz - w kazdym razie tez mam problemy z nuzencem, lecze sie rozexem, ale po poczatkowej poprawie wszystko stanelo w miejscu, skora nie jest wrazliwa na zdenerwowanie czy kremy ale nie jest tez ani troche mniej czerwona, a ostatnio jest nawet troche gorzej pod tym wzgledem - nie wiem czy nie przesadzilem z rozexem bo smarowalem sie nim...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=725


Temat: Moje masakryczne watpliwosci
... zależnosci od pory: na dzień smaruje żelem PIROLAM a na noc smaruje kremem ROZEX i to wszystko na twarz. Myje jeszcze głowe szamponem STIEPROX. Nic nie biore doustnie - lekarka powiedziała...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=481


Temat: zaczyna mnie to już męczyć
pobiadole o antygrzybicznych masciach,wyrzerajacych skore.skora chora jest bobbardowana rozexem,daktarinem.mascia robiona,rosaliciem.flush bioderma.te pierwsze trzy to nie krem nawilzajacy ale niszczace roztocza masci skoro niszcxa grzyba czy nuzenca nadwyrezaja i naskorek.to tak jakbys...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=473


Temat: Nużeniec Demodex - zrobiłem test
... specjalistka on nużeńca i grzyba :)) Na dzien mam smarowac PRIOLAM 1% zel Na noc mam smarowac ROZEX krem Do mycia skóry głowy (i przy okazji mam tez nim zmywac twarz...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=465


Temat: zaczęłam leczenie
xego, Więc lista jest długa. Napisze nazwy kremów i maści, których nazwę pamiętam, jestem teraz w pracy, jutro podam ci dokłade nazwy, a teraz tylko to co pamiętam. Więc na noc pani dermatolog kazała mi umyć najpierw twarz żelem na rozszerzone naczynska krwionośne (obojętnie jakim), później na tą umytą twarz wsmarowac krem rozex, na ten krem nasmarować drugi krem( nazwy nie pamiętam ... I jeszcze na noc dała mi antybiotyk, który ma zmniejszyć zaczerwienienie oraz do tego beta-karoten i witamine PP. Na dzień poleciła mi krem rozalic oraz zażyć beta-karoten i witaminę PP. Powiedziała że efekty bedzie widać po 4 tygodniach. Będzie mnie leczyć, powiedziała że ostatecznością będą lasery. mam przyjść za miesiąc. Nazwy kremów, maści i antybiotyków podam ci jutro dokładnie. A czy ty...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=287


Temat: zaczęłam leczenie
oraz Clindacne. Na dzień mam smarowac buzię rozaliakiem oraz kremem tonującym przeciwsłonecznym. Zażywać witaminę PP i betakaroten. O laserach pwoiedziała, że na razie nie ma mowy, bo skóra jest nie wyleczona...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=287


Temat: zaczęłam leczenie
No i tak jak w temacie, byłem u dermatolog, dostałem prawie to samo do stosowania wymiennie na noc co Oliczka czyli: -Metronizadol krem -Rozex żel -Clotrimazol -maść robioną skład:(nie moge się ... przed nakladaniem rozexu, metranizadolu etc mozna stosowac jakis krem nawilzający np Sensibio Creme (dostałem próbke)?
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=287


Temat: metronidazol krem/masc
... zadne kremy jedynie metronidazol (rozex, polski 1% albo w masci 2%) - dosc szybko mi pomaga - po kilku dniach stosowania masci 2% zapomnialem prawie co to 'napady goraca' zaczynalem od...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=957


Temat: do moniki
Chodziło mi dokładnie o to co napisałam, kwestia niezrozumienia. Żel przepisuje się do cer tłustych z wypryskami natomiast krem przy cerach suchych. Mam ŁZS i rozszerzone naczynka, dwaj niezależni od siebie lekarze stwierdzili, że przy braku wyprysków lepiej stosować krem i tu sie zgadzam, bo żel wysuszył mi mocno twarz. A jesli chodzi o dawki to róznica jest 0,25 i jesli rzeczywiście kogoś podrażnia to lepszy będzie Rozex ale tutaj to już decyzja lekarza prowadzącego, przecież Metronidazol jest na recepte. Ja jestem narazie szczęsliwa bo cere podleczyłam, czego wszystkim życze i pozdr.
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=370


Temat: demodex c.d.
mam pytanko do leczacych demodexa czy cos sie u was zmienilo od czasu ostatnich postow? bo ja nadal gnebie gnoja metronidazolem (rozex krem i polski zel 1%) ale wszystko sie jakby ... zwykly krem nivea czy apteczny la roche - posay hydraphase xl czy jeszcze inny od razu robilem sie bardziej czerwony, twarz robila mi sie goraca no i tak przez kilka godzin...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=558


Temat: Leki jakie dostalem na nuzenca.
ROZEX. O rozexie powiedziala ze to jest dobry lek, ale za slaby zeby zabic nuzenca, dlatego dala mi ten pierweszy. Jak bedzie? Zobaczymy. Napisze jak sie po tym czuje:). Pozdr
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=634


Temat: Metronidazol - czy warto probowac ??
hmm..czy warto próbować..napewno tak..nawet jeśli miałoby nic nie dać..to na pewno nie popsuje nic..kosztuje 3,5 złocisza a jak napisał Przemek początkowo baardzo pomaga..ja stosowałem zarówno pod postacią żelu jak i kremu..krem ... nieprzyjemnie..istnieje jeszcze jedna postać metronidazolu..krem lub żel Rozex..ma lepszy podkład, bardziej wg mnie pomaga..no i kosztuje odpowiednio więcej-ok 35 polskichzłotych..więc ja bym od razu zaczął rozexem się bawić..tylko niestety jak napisałem..uwrażliwia...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=878


Temat: kuracje
wyjscie z domu nakładam krem na zime i oczywiscie fluid z la roche-posay(polecam)!! łYKAM WITAMINKI;wit B2,witamine PP(tylko 2 opakowania)rutinacea,wyciag z kasztanowca,calcium Nie stosuje diety Pije kawe Herbaty juz nie Alkohol czasami,ale...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=4


Temat: ZDJĘCIA
myć twarzy wodą z kranu, jak już to przegotowaną albo mineralną, do mycia twarzy mam przepisane mleczko cetaphil i do tego krem tej samej firmy. Stan miał się poprawić po 3...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=15


Temat: PoGaDuChY o TR
Łodziak- wiem ze jednemu krem odpowiadu,a drugiemu wrecz przeciwnie I wiecej czytam o TR na forach tym wiekszy mam metlik w głowie Moze rzeczywiscie powinnam sama na sobie wyprobowac wszystkie mazidła Prosiłam o bezpłatne probki kremow w aptekach i niestety dostałam tylko ziaje i to tylko 2 saszetki(sknerza czy co ) Szkoda tylko ze te cholerstwa sa takie drogie Ja wizyte u ... no i do tego Rozex i skinonerm. Czy ja te witaminki bede brała BARZDO długo tzn do konca mojej choroby?? No i czy jak przestane sie smarowac tymi masciami,to czzy TR...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=10


Temat: PoGaDuChY o TR
aż boję sie napisać ale albo mi się wydaje albo rozex działa grudki są jakby mniej widoczne - zbladły jakby co do kosmetyków, ktorych używam, płyn micelarny pharmaceris n ładnie pachnie i łagodzi zaczerwienienia ale zauważyłam, że wysusza skórę i jest ona po nim taka jakaś lepiąca dużo bardziej mi służy płyn i woda termalna la roche posay do cery wrażliwej. krem ... po kilkunastu minutach krem ładnie się wchłania i jest ok, fajnie ściąga zaczerwienienia. także na chwile obecną krem dalej testuje a pieniądze wydane na micelara z pharmaceris poszły się je... !!!!...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=10


Temat: Kosmetyki, pielęgnacja twarzy.....
twarz, jedynie krem tuszuje zaczerwienienia, ale tez wysusza a skora sie luszczy i nadal piecze i pali. Czasem na noc stosuje kram ROZEX( tez nie wiem czy dobrze). Codziennie nosze makijaz ... nad zmiana kosmetykow. Myslalm nad seria La Roche Posay ROSALIAC, podkladem UNIFIANCE Creme Satin lub krem Avene- DIROSEL.Moze ktos doradzi mi czy to dobry wybor. Wiem, ze kazdy powinien do tego...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=12


Temat: Kosmetyki, pielęgnacja twarzy.....
można nim zmywać makijaż oraz kremu tej firmy /francuska/...i nakładam kilka warstw kremów, jak tylko skóra je wpije - pozbyłam się uczucia pieczenia powinnaś tam dostać Avene, La Roche..Elidel... na gule ... kremy do cery naczyńkowej...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=12


Temat: Czy zastosowac Protopic ?
nie mam zamiaru kupowac bo z tego, co czytalem on jest na takie czerwone wypryski,ktore w tym momencie u mnie nie wystepuja, w razie czego mam tani i dobry Metronidazol krem...
Źródło: atopowe-zapalenie.pl/forum/viewtopic.php?t=6148


Temat: heh..4 lata u dermatologa i tona różnych kremów
... nic, wysilek fizyczny? prosze bardzo - nie pogarsza sprawy. Zuzylem powiedzym ze 1,5x 50 g masci, pozniej metronidazol polski na zmiane z rozexem. Skora jest spokojna. Mam rzecz jasna caly czas...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=772


Temat: Bardzo prosze o pomoc obeznanych !!!
a metronidazolu probowales?mnie bardzo pomogl (konkretnie rozex krem i masc Justyny) skora jest kompletnie niewrazliwa i lekko tylko zaczerwieniona, wczoraj troche wypilem :) ale w ogole nie spalilem cegly do tego...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=925


Temat: Typy laserów ... ktos sie zna ?
a probowales metronidazolu?ja tez mialem ataki buraka i goraca i po metronidazolu przeszlo jak reka odjal (rozex krem) - stale zaczerwienienie jest ale przynajmniej te ataki sa przeszloscia
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=927


Temat: do moniki
... szybkie wyleczenie. narazie radze sie wstrzymac z bombardowaniem skory kolejnym kremem.mosisz jej dac czas do regeneracji i powaznie zastanow sie czy nie masz przypadkiem jakiegos stanu zapalnego?
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=370


Temat: do moniki
Metronidazol krem jest polski i chyba bardzej nadaje sie do cery suchej podraznionej, kosztuje grosze, natomiast jest jeszcze Rozex francuski żel z tą samą zawartością metronidazolu, tuba większa, do cery tłustej...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=370


Temat: Czy na Metronidazol mozna nałożyć k
ja mam doswiadczenie z nakladaniem metronidazolu a na to podkladu i nic sie niestalo.a w sumie podklad to podobnie jak krem.rozex zel napewno nie nadaje sie pod krem zas rozex krem...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=408


Temat: nie wiem ale chyba jest gorzej!!
oliczka jest krem i masc.pod puder erisa jutro absolutnie nic nie kladz.jak przyjdziesz do domu posmaruj kawalek skory alantanem plus.bedziesz sie strasznie swiecic i zostaw to na calo noc.zaden rozex bo...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=445


Temat: Łojotokowe zapalenie skóry - lecznie mój przy
... kosmetyczka powiedziała, że są to nieodwracalne zmiany, bo mam skórkę jak papierek, poważnie potraktowalam zagrożenie. No i lipa... Pioruńsko drogie kosmetyki , woda termalna Avene, krem Nanobase , Rozex i zero...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=376


Temat: kuracje
... i miło koi, potem na część twarzy, gdzie czasem pojawiają mi się dziwne grudki adapalen czyli differin krem, a na część rozex, skinoren lub krem svr. 6. Azelak - raz na...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=4


Temat: kuracje
ilpi&ind=2 - delikatnie podkład Unifians LRP. Popołudniowo/wieczorna toaleta: - zmywanie całodziennego stresu -obecnie płyn micelarnym j.w - i tu....... tesuje rózne kremy.Ostatnio był Eucerin przeciw zaczerwienieniom na noc .Wydawało mi sie ... naczynkami na nosie... Jednak najlepiej ,moja skóra ,zachowuje sie jak jest oczyszczona i bez żadnego kremu. Od czasu do czasu robię peeling enzymatyczny Dermiki i nakładam maseczke AVENE kojącą,również do cery wrazliwej. Na kąpiele słoneczne stosuje kremy Avene lub LRP ,najczesciej filtr +50 ( mam ten dobry układ ,ze przy kazdorazowym zakupie ,w aptece dostaje próbki,wiec nie musze jeszcze na to wydawac...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=4


Temat: PoGaDuChY o TR
... mi takiego? Pierwsza pani doktor z przychodni dała mi Rozex, kilka ulotek, witaminę PP (którą biorę okresowo) i powiedziała, że wygląda to raczej świetnie i nie mam się o co martwić!Ludzie...
Źródło: forum.rosacea.pl/viewtopic.php?t=10


Temat: Zapalenie okołoustne
... borny rano przez 3 dni smarować Mecortolonem N po 3 dniach przejść na Seboton wieczorem smarować Rozexem w emulsji - nie wykupiłam w aptece bo to mniejsze stężenie Metronizadolu - a...
Źródło: atopowe-zapalenie.pl/forum/viewtopic.php?t=677


Temat: Helicobacter pylori
Tak krótko opisze niecały rok w tył i co mi pomagało. Na pczatku uzywałem kremu PITIVAL a pozniej sensibio DS z serii Biderma, chodziłem tez na solarium i było tak dobrze gdzies do miesiaca maja. I nagle nie wiem dlaczego ale kremy tez zaczęły mi szkodzic !! Tak jak wczesniej pomagały tak nagle było po nich jeszcze gorzej. Poszedłem wiec do lekarza ... nie posty justyny to bym nie widział ze cos takiego wogóle jest ). Zrobiłem test i wyszło ze mam nużeńca i drożdzaki. Dostałem na to rozex, pirolam i taki płyn specjalny...
Źródło: czerwienienie.nethit.pl/viewtopic.php?t=663


Temat: Jesteś nowy na forum? Przywitaj się z nami tutaj :)
dac mi cos zeby moja twarz przestala piec,szczypac,i byc taka czerwonaaaa,oczewiscie polecal mi kremy ktore juz uzywalem i ktore nic nie pomogly,powiedzial ze powinienem brac antybiotyki na to przez 6tyg.nazwy nie ... chistaminowe oczewiscie nie wierzylem ze cos to da ale wziolem recepte.i poszedlem do apteki leki nie nalerzaly do tanich,ale i tak je wziolem wszystko co mi moze pomoc przepisal mi ROZEX ... krem FUCIDIN H CREAMSKLAD LEKU fusidic acid 2%,hydrocortisone acetate 1%,butylhydroxyanisole(e320),cetyl alcohol,glycerol,liquid paraffin,potassium sorbate,polysorbate 60,white soft paraffine&purified water. mam nadzieje ze mi pomoze cos jednak dla pozbycia sie skory suchej przemyje ja...
Źródło: atopowe-zapalenie.pl/forum/viewtopic.php?t=2505




© I am not you casanova :D design by e-nordstrom